На головну Контакти Карта сайту

08.01.2008

У грудні на підприємстві запущено в роботу модернізований козловий кран вантажопідйомністю 10 тонн.



Докладнiше

Технології

Схема технологічного процесу

Технологічний процес репрофілювання старопридатних рейок проводиться за схемою, котру затвердив головний інженер Управління шляхового господарства Державної адміністрації залізничного транспорту «Укрзалізниці», та передбачає виконання наступних операцій:

 

  1. подавання старопридатних рейок у цех;
  2. очищення від бруду;
  3. виправлення рейок;
  4. дефектоскопіювання;
  5. вирізка дефектних місць;
  6. зачищення перед зварюванням;
  7. зварювання й випробування зварених швів;
  8. репрофілювання;
  9. дефектоскопіювання зварених швів;
  10. мірне різання і свердлення отворів;
  11. зняття фасок.

Старопридатні рейки подають на склад  залізничним транспортом. Розвантаження рейок із платформ здійснюють козловим краном вантажопідйомністю 30 т, обладнаним спеціальною траверсою. Після сортування рейок і визначення робочої грані, рейки завантажують на пристрій живлення поточної лінії мостовим краном вантажопідйомністю 5 т, після чого подають на ділянку очищення рейок і очищують від бруду. Очищені рейки поступають на правильний прес, на якому при необхідності роблять його виправлення в горизонтальній площині, використовуючи кантувач, потім рейку подають на комплекс неруйнівного контролю, за допомогою якого встановлюють наявність дефектних місць, розмічають і передають на спеціальний абразивно-відрізний верстат моделі М 16-1648 для вирізки дефектних місць. Вирізані непридатні кінці скидають у ємкість для відходів, а придатні передають на зварювання. Перед зварюванням на придатних обрізаних кусках зачищається контактна поверхня рейок (голівка і підошва) шліфувальною машинкою МРШЗ.

Зварювання рейок проводять за допомогою рейкозварювальної стаціонарної машини прохідного типу К-1000. Машина має вбудований гратознімач для знімання грату і видавленого металу. Після зварювання роблять виправлення зварних стиків та їхнє зачищення.

Для перевірки якості зварних стиків передбачено гідравлічний прес моделі МШС-300, що стоїть окремо. На ньому два рази за зміну проводять випробування зварених контрольних зразків на статичний вигин.

Репрофілювання проводять на рейкофрезерних верстатах моделі РФС 6992 М, що цілком відновлюють профіль головки рейки.

Репрофільовані рейки подають на установки звукового контролю, де роблять остаточний ультразвуковий контроль зварених стиків перед обрізанням кінців і свердленням отворів.

Обрізку і свердлення отворів роблять на верстаті свердлильно-відрізному моделі МП6-1515, фаски знімають фаскознімачами ФЗ2. Репрофільовані рейки подають на склад рейок для наступного відправлення замовнику. На складі роблять зачищення рейок по контуру шліфувальними машинками МРШЗ.

 

Контакти


11601, Житомирская область,
м. Малин, вул. Огиенко, 61-А.
E-mail: info.rail@planeta.ua

+38 (041 33) 450 38